Odnieś sukces dzięki promotorce kosmetycznej

REDAKCJA

Jesteś dobra w branży beauty, ale nie wiesz jak się wybić? Skorzystaj z wiedzy specjalistki

promotorka kosmetyczna

Odnieś sukces dzięki promotorce kosmetycznej

Działasz w branży kosmetycznej, posiadasz swój gabinet, prowadzisz bloga i choć masz do zaoferowania coś wyjątkowego, ciekawą usługę, gadżet, czy kosmetyk, nie potrafisz przebić się przez gruby mur konkurencji? Jesteś ekspertką w swojej dziedzinie, ale marketing nie jest Twoją mocną stroną? Nawiąż współpracę z kimś doświadczonym w obu branżach, kto ma wiedzę z zakresu kosmetologii, a także kontakty, jest pomysłowy i w kreatywny sposób sprawi, że Twoja marka stanie się rozpoznawalna. Jestem promotorką kosmetyczną i zajmuję się wspieraniem takich przedsięwzięć.

Na ścieżkę kariery, którą podążam, wstąpiłam 11 lat temu. Dzięki mnie, mało wówczas znana firma, zaczęła odnosić sukcesy w całym kraju. Ponieważ jestem osobą ambitną, dążę do ciągłego rozwoju, a wszelkie wyzwania podejmuję z dużym zaangażowaniem i energią, postanowiłam stworzyć portal TrustedCosmetics.pl. To wirtualne miejsce, w którym znajdziesz kosmetyki godne polecenia, wszelkiego rodzaju zabiegi, usługi i gadżety z branży kosmetycznej, na które warto zwrócić uwagę. Tutaj osoby pasjonujące się dbaniem o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie dzielą się doświadczeniami.

Branżo kosmetyczna, ujawnij się!

Czyż nie byłoby doskonale, gdyby klienci sami się do Ciebie zgłaszali? Możesz to osiągnąć. Będąc kiedyś dystrybutorką produktów jednej z marek kosmetycznych, zajmowałam się publikacją artykułów na jej temat w mediach, założyłam jej profil na FB, udzielałam wywiadów, prowadziłam bloga, zadbałam o kontakt z klientami i dobre wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach, otworzyłam sklep internetowy.

Koleżanki z branży nie miały tyle śmiałości, nie publikowały swoich zdjęć, nie chciały ryzykować wydawania pieniędzy na materiały reklamowe. Nie miały przez to szansy osiągnąć takiego efektu, z jakim spotkałam się ja. Zapchana skrzynka mailowa i wiecznie dzwoniący telefon utwierdziły mnie w przekonaniu, że trzeba wyjść do klienta i pokazać się światu.

Stwórz mocny wizerunek swojej marki kosmetycznej

Internet, radio, prasa, telewizja, to kanały, w których musisz się ujawniać. Nawet jeśli robisz coś od 20 lat, masz stałych klientów, musisz pamiętać, że klienci się zmieniają, podobnie jak rynek i bez rozpoznawalności, możesz w pewnym momencie wszystko stracić.

Niestety nie istnieje jedna, uniwersalna rada na to, jak się wybić. Koniecznym jest posiadanie tu wiedzy z zakresu sprzedaży, PR, marketingu oraz oczywiście doskonałej znajomości branży kosmetycznej, uzupełnianej regularnie o kolejne nowinki. Poza tym, że pracuję w swoim zawodzie od 11 lat, na bieżąco uaktualniam swoją wiedzę. Dzięki mojemu doświadczeniu zdobyłam zaufanie bardzo wielu firm oraz blogerek.

Najlepsza ambasadorka kosmetyczna

Branża beauty jest Twoją pasją? Analizujesz skład każdego kosmetyku, który wpadnie Ci w ręce? Podziel się swoją wiedzą, uświadom innych, na co warto zwracać uwagę, czego się wystrzegać. Ambasadorki Portalu TrustedCosmetics.pl, to TrustedBlogerki i TrustedCzytelniczki, dzięki którym ten portal istnieje. To tutaj konsumenci znajdą wartościowe wypowiedzi w komentarzach, artykuły, bazy polecanych zapachów, opisy rezultatów testowania oraz konkursów. Ty również możesz zostać TrustedBlogerką i TrustedCzytelniczką!

Beauty Centrum Prasowe

Beauty Centrum Prasowe to miejsce w sieci, w którym zamieszczone są nowości wprowadzone na rynek zarówno polski, europejski, jak i światowy. Newsy z salonów kosmetycznych, z branży beauty pr, a także z zakresu medycyny estetycznej. To tu możesz publikować notatki prasowe oraz artykuły dotyczące zdrowia, urody, wszelkich kosmetyków, zabiegów kosmetycznych, czy perfum.

Beauty Biznes Poradnik

Kobiety z reguły mają duży potencjał w branży kosmetycznej, często jednak podcina im się skrzydła, mówiąc, że trzeba być niezwykle wybitnym, by odnieść sukces. Nasz poradnik to kompendium wiedzy o godnych polecenia ofertach współpracy.

Plebiscyty dla drogerii i firm kosmetycznych

Dla każdej kobiety interesującej się kosmetykami wyprawa do drogerii jest niezwykle fascynująca. Przebieramy w perfumach, szamponach, balsamach, w kolorówce, czy akcesoriach do higieny i makijażu. Z przyjemnością ogłaszamy coraz to nowe konkursy, rankingi służące promocji sprzedawców, producentów, salonów kosmetycznych, fryzjerskich, a także centrów medycyny estetycznej. Diamenty Beauty — zaufane produkty i usługi to konkurs, w którym może wziąć udział firma, usługa, produkt, czy też linia kosmetyków. Możesz zgłosić się do niego, jeśli masz do zaoferowania coś nowatorskiego. Liderzy branży kosmetycznej otrzymają prestiżowy certyfikat „Diamenty Beauty”. Szansę na wygraną mają firmy przedsiębiorcze, w których stawia się na kreatywność i otwartość na zmiany. Diamenty Beauty promuje firmy oraz produkty sprawdzone, warte uwagi.

Podsumowując, stabilna i rozpoznawalna marka wymaga czasu i pracy. Dobra reklama Twojej firmy musi być kreowana w środkach masowego przekazu.

 

Renata Zielezińska – redaktor kosmetyczna, założycielka portalu https://www.trustedcosmetics.pl. Blogerka kosmetyczna fascynująca się wszystkim, co związane z urodą, copywriterka, testerka szukająca perełek kosmetycznych. Promotorka kosmetyczna, influencerka wydająca opinie o produktach beauty i usługach spa. Kreatorka Listy Kosmetycznych Znakomitości, autorka Plebiscytu Diamenty Beauty, a także rozmaitych wyzwań urodowych dla Czytelniczek.

Komentarze (2)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Ania
(Ocena: 5)
2018-04-16 16:04:03

Ja odkąd pamiętam to uwielbiam kosmetyki i kosmetologię ogólnie. Ponieważ na studia się dzienne nie dostałam, poszłam póki co do szkoły policealnej, którą we wrześniu kończę (na wizaż i stylizację) i chodziłam na trzymiesięczny kurs dla początkujących kosmetyczek. Moim marzeniem jest zostać kosmetologiem i jestem pewna, że się uda!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-04-16 20:19:37

Życzę powodzenia i sukcesów, na pewno się uda! :*

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1